Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    И моята работеше, ускоряваше супер нормално.

    Като смениш кабелите започва да ускорява още по-нормално.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #47
      Още един проблем, който сме дъвкали доста - не ти затваря добре клапана на газта, и оттам при студения старт колата е задавена.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
        Още един проблем, който сме дъвкали доста - не ти затваря добре клапана на газта, и оттам при студения старт колата е задавена.
        Като прехвърля от газ на бензин,винаги поне 2-3 км преди да я паркирам и загася,си върви перфектно на бензин,ако "мешаше"горивата,мисля щеше да присецва?

        Comment


        • #49
          От 5 дена не я бех карал,тази сутрин запали от раз!?Да спомена,миналия понеделник,заредих за 20 лева бензин,и като я оставих-загасих,бях откачил плюсовата клема на акумолатора.Незнам дали има некво значение,но смятам че моче и да има връзка стартовия ток.Иначе преди тва не откачах,и въртеше доста преди да запали,но по мудно въртене....???Искам да сменя профилактично кабели и свещи,кажете кво да търся?

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от ivopifeca Покажи съобщение
            От 5 дена не я бех карал,тази сутрин запали от раз!?Да спомена,миналия понеделник,заредих за 20 лева бензин,и като я оставих-загасих,бях откачил плюсовата клема на акумолатора.Незнам дали има некво значение,но смятам че моче и да има връзка стартовия ток.Иначе преди тва не откачах,и въртеше доста преди да запали,но по мудно въртене....???Искам да сменя профилактично кабели и свещи,кажете кво да търся?
            Кабели - Магнети умрели, свещи Денсо IW20TT. За мене доказано положителен ефект, нищо, че мойта Алфа нещо напоследък е тръгнала в период на полуразпад и нищо не е баш как трябва, но върви мноого мазно на газ с тия компоненти по запалителната уредба

            п.С: За свещите ако искаш пиши да ги вземеме заедно от Тех-ко, че имам 40% отстъпка, ако случайно ти нямаш откъде да ги вземеш по-евтино. Всъщност за 1.6цата не знам дали се предлагат марели кабели, така че взимай Бош в противен случай ако има..
            Last edited by bobi1997; d.m.y г., 18:08.
            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

            Comment


            • #51
              Мерси,Бобка.Имам желание да ги взема,ти кажи,когато ти е удобно.0876009960

              Comment


              • #52
                Голямо мерси на Боби 1997,днес ми донесе свещите за боксера.Много точен.

                Comment


                • #53
                  Хаха няма ядове Нали сме колеги-алфисти, ще се поддържаме
                  Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                  Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                  Comment


                  • #54
                    Все палеше трудно,сега си почна веднага да пали сутрин...нищо не съм сменявал по горивната система,бях сменил свещите,миналата седмица смених и кабели-Беру...незнам дали има логика да е от тях,но от 3 дена започна да пали по лесно,а тия неща ги смених преди това...

                    Comment


                    • #55
                      Убавци! От кога ви говоря : кабели и иридиеви свещи!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #56
                        Бате,не споря с тебе!Просто досега съм карал само алфа със задно,и фиатове дизели...но като ги смених,се тая,и от 3 дни чакмак!

                        ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:09 ----------

                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Убавци! От кога ви говоря : кабели и иридиеви свещи!
                        И се включвай по често!Се да удариш на некой колега рамо

                        Comment


                        • #57
                          На боксера са му сравнително дълги кабелите и минават през доста неща, а това не им се отразява добре. Освен това, като сложиш газова и се полагат още един куп маркучи, в повечето случаи електропроводими. Гледал съм и на моята как прескача към тях искра. Даже Данчо имаше една кошница, която категорично отказваше да работи на влажно време. Изобщо работа.
                          При свещите и там има тънкост. При голям луфт между електродите на токът му е по-лесно да пробие през кабелите, отколкото през свещта.
                          Все познати неща, но като ни опре ножа до кокала ги забравяме.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            На боксера са му сравнително дълги кабелите и минават през доста неща, а това не им се отразява добре. Освен това, като сложиш газова и се полагат още един куп маркучи, в повечето случаи електропроводими. Гледал съм и на моята как прескача към тях искра. Даже Данчо имаше една кошница, която категорично отказваше да работи на влажно време. Изобщо работа.
                            При свещите и там има тънкост. При голям луфт между електродите на токът му е по-лесно да пробие през кабелите, отколкото през свещта.
                            Все познати неща, но като ни опре ножа до кокала ги забравяме.
                            Лекът е ясен, благодарение на твоите съвети го открих на старата, на която имах обикновена газова и наистина - изправни бобини и кабели и най-важното иридиеви свещи с платинен електрод и няма такава работа на мотора на газ. За гърмене във всмукателя вече и дума не можеше да става..
                            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                            Comment


                            • #59
                              На какво разстояние нагласяте електродите на свещите?

                              Аз последно ги нагласих на 0,9мм, по предписание на NGK.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                                На какво разстояние нагласяте електродите на свещите?

                                Аз последно ги нагласих на 0,9мм, по предписание на NGK.
                                Аз винаги съм бил старомоден , перверзен тип и винаги съм се стремял към "препоръките от фирмата производител"....
                                Това обаче са глупости.
                                Нормалните свещи ги слагам на 0.6 мм и не ме питайте защо. Просто това съм установил за себе си. Не го налагам на никой!
                                Иридиевите не ги пипам по чисто хигиенични мотиви.
                                При по-издухали мотори на бензин ги слагам на 0.7мм , което си е класика.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X